Monday, August 22, 2011

Doodle...Is Mine ♥ ( Bahaya Copy Cat..meowww!)

Malam ni entah kenapa aku rasa macam takde mood semacam dua. Eh, bukan malam ni, tapi daripada siang tadi lah. Habis semua budak aku yang buat salah aku marah, senang kata tak boleh salah sikit lah. Selalunya, aku boleh tolerate lagi or aku paling baik pun aku membebel lahkan. Tapi hari ni, tak boleh kawal emosi aku. Hmm...nape yerk??? (Buat-buat tanye...hikhikhik)

Oleh kerana aku nak gembirakan hati selain membaca Al-Quran menenangkan hati, aku online dengan niat membaca informasi-informasi terkini. Ceh! Tapi, cek belog sendiri dulu siapa pelawat-pelawat aku kan. Aku pun, buka lah setiap belog yang datang melawat aku hari ni. Bak kata orang tua, orang mengunjung kita pun mengunjunglah kan. Buka punya buka, dari satu belog ke satu belog, tiba-tiba...ada satu belog ni mewarwarkan bahawa terdapat senarai belog - belog yang copy cat hasil art orang lain! Ape? What? OMG! Aku barulah tahu, dengan mengambil art orang lain then letak kat belog kita adalah di LARANG sama sekali. Menjadi kemarahan Tuan Punya Belog nyaahhh!!! OMG! Taubat,taubat...dalam belog tu memang senaraikan lah berapa banyak punya listname belog yang copycat ni,dan kebanyakkan belog -belog itu adalah orang Melayu. Mak Aiii!!! Jangan tiba - tiba sekarang korang nak ngaku korang orang Jawa lah, Bugis lah, Banjarlah, Indon lah ye...huhuhu...

Klik Oodles and Oodles of Doodles Little Nubnubs untuk cek korang punya belog ada tak dalam list copycat tuh! ( Mana yang ada belog lah ye...)

Aku pun cek lah, ada tak belog aku termasuk dalam listname tu? Ohhh...selamat. Lega hati aku, takde. Selamat. Aku dah tak amik art-art Cartoon orang lain. Aku berusaha jugak membuat art Doodle sendiri by my own self. Cehwah!

Nak tengok hasil tangan aku? Jeng jeng jeng...


Cantik tak? Comel tak? Cepat cakap Comel ke Cantik? hehehe...main paksa -paksa plak ye...Ye la, yela, aku tahu korang puji dalam hatikan. Anyway, ni lah hasil kerja aku yang sudahpun menghilangkan segala rasa negatif dalam hati. Penyakit pompuan aku ni.

Okay lah. Bye.

Assalamualaikum...


0 comments :

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
 
Blog Template by Delicious Design Studio