Sunday, August 14, 2011

Coklat Kurus ♥♥♥

Meh Makan Coklat Kurus♥

Siapa kata makan coklat menggemukkan? Siapa? Angkat dua - dua tangan baru aku nampak. Owhhh...tak nak mengaku ye. Mana ada makan coklat menggemukkan, tak lah. Ia cuma mungkin menggemukkan pipi korang je. Hihihi...

Sepanjang aku berpuasa ni, aku makan coklat 1 biji 1 hari puasa. Alhamdulillah, tak naik pun berat badan aku. Makin mengeding ada la. Seluar jeans pun makin melurut, cawat seluar pun londeh, baju kurung pun membesar, jam tangan menjadi gelang tangan...apa lagi ye. Cehwah...Opsss! Bukan den nak berlagak ea...bukan. Tak baik tau, tuduh menuduh macam tu, tak baik tau terdetik hati macam tu. Ingat, kita ni manusia biasa, bukannya malaikat yang boleh baca hati manusia lain. Ingat tu. Jangan mudah berprasangka buruk. Di bulan mulia ini, muliakanlah hati anda termasuk aku sendiri.

Back to the basic. Sebenarnya, aku nak tunjukkan coklat apa coklat kurus tu. Meh, dekat sini sikit, aku tunjukkan gambarnya ye. Tunjuk kan pun jadilah, takkan aku nak belikan kot.


Angry Bird !!! My Favourite game n coklat♥




Ni coklat Baby Gurl namanya♥
(sukahati aku lah nak bagi nama apa kan...hehehe)

Mana aku dapat coklat ni? Hah...ada orang bagi, sebab aku beli dengan dia. Hehehe, kawan aku jual. 1 kotak cantik macam ni, dengan coklat fill in with Oreo, RM1.80. Ada baaaaaanyaaakkkk jenis and design coklat dia buat tau. Sedap sangat...macam - macam perisa dan inti coklat ni. You all boleh request. Nak?

Korang jenguk kat SINI ye...

0 comments :

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
 
Blog Template by Delicious Design Studio