Sunday, June 12, 2011

Resipi Hilangkan Tension...Yeay!


Bila tension je tak tau nak buat apa. Mengadu nasib? Dah. Menangis? Penat dah. Menjerit sekuat hati sambil tutup dengan bantal? Bosan, sakit tekak. Makan coklat? Banyak dah. Tapi...tak jugak hilang ketensionan ni. Apa pun tak boleh..(hehehe)

So, aku online sebentar bersama Kit Kat, dengan kuasa enjin Google. Aku mulakan pencarian gambar - gambar yang mencuit hati, yang comel - comel ke kan. Itu pun nak bagitau.(hehehe). Tetiba, aku ternampak lah kartun - kartun yang cute dan comel.(Bukan sama ke maksud...?). Aku pun teringat, yang aku ni dah lama tak melukis - lukis bagai ni. Dah lama tak lukis - lukis ni.

Dengan ini, aku mengisytiharkan menDoodle untuk menghilangkan rasa ketensionan dan kebosanan yang melanda.

Doodles
Salah satu resipi untuk menghilangkan stress mahupun tension. Jauhi tekanan jiwa ye...

Ini lah hasil ketekanan aku.








Huhu...Banyak lagi aku nak buat, nak doodle...yeay! Hilang tekanan sebentar, tapi berkesan. So, kalau korang tension, lukislah ikut suka korang ye. Asal ko suka sudah.

Babai...

0 comments :

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
 
Blog Template by Delicious Design Studio